środa, 14 maja 2014

Po przerwie

Witajcie.
Długo mnie nie było, wynikało to z mojej przeprowadzki oraz braku internetu, ponieważ dostawca nie wywiązał się z przeniesienia usługi na nowy adres. Już więcej nie marudzę. Przeprowadzkę uznaję za zakończoną, wystarczy ogarnąć balkon i nasze nowe mieszkanko będzie idealne. Jest cudne, takie jakie lubię, z białymi ścianami oraz miejscem na spacery. ;-)
Szydełkowo też się działo, dla niewtajemniczonych jestem administratorem w grupie na Facebooku. Grupa wymiankowa Kwadraty babuni (granny square) . Działamy krótko, a jest już ponad sto osób zapisanych. Zapraszam zainteresowanych oczywiście ;)
Oto kwadraciki przed wysłaniem w świat. 

***
Mój pled niedługo będzie gotowy, zostało mi do zrobienia jedno okrążenie ;) W końcu :) A tak wyglądał jakiś czas temu.
Obiecuję, że wstawię zdjęcie jak tylko skończę :)
W międzyczasie robię kolejny kocyk niemowlęcy dla pewnego chłopczyka, który ma przyjść na świat.

*** 
Moja najnowsza lalka, która znajduje się już u nowej właścicielki. 






Obiecuję, że posty będę zamieszczać częściej ;)
Pozdrawiam zaglądających.

2 komentarze:

  1. lala jest piękna, chociaz ja bym jej dodala kokardki w żywszym kolorze :)
    a u mnie coś na dzień dziecka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń