poniedziałek, 27 października 2014

Zapraszam do pierwszej wymianki na blogu.

Organizuję pierwszą wymiankę, dlatego proszę o wyrozumiałość. Nie wiem jak wy, ale ja powoli myślę już o świętach Bożego Narodzenia. W tym roku w grudniu mam masę dni do świętowania. Pierwszy Mikołaj przyniesie do buta prezenty dla mojej córeczki, która dwa dni po 6 grudnia, czyli 8 grudnia skończy roczek, no i rodzinne święta we troje ;-) Mam nadzieję na białe i lekko mroźne święta, będzie bajecznie :)

Wymianka Anielsko - Bożonarodzeniowa.

Zasady:

  1. Zapisujemy się pod tym postem w komentarzach wraz z podaniem adresu mail do 15 listopada.
  2. Proszę o baner na swoim blogu, żeby jak najwięcej osób wiedziało o wymiance. 
  3. Przygotowane paczki na wymiankę powinny zostać wysłane do 10 grudnia, aby na pewno doszły do Świąt Bożego Narodzenia i każdy mógł cieszyć się nimi. 
  4. Osoby, które się zapisują powinny prowadzić bloga regularnie, minimum 6 miesięcy i powinny mieć więcej niż 16 lat. 
  5. Pary wymiankowe zostaną podane 16 listopada wraz z adresami mailowymi i same będą wymieniać się adresami do wysyłki.
  6. Liczę na uczciwość i hojność, jeśli dowiemy się, że ktoś ma dziecko to dołóżmy coś dla niego ;-) Nie musi to być coś dużego, po prostu drobiazg :)
  7. A teraz chyba najważniejsze- Co powinno znaleźć się w paczce dla naszej pary wymiankowej?
W paczce powinien znaleźć się Anioł oraz coś Świątecznego, mogą to być ozdoby na choinkę, książki o tematyce Bożonarodzeniowej, figurki Mikołajów itd. Ogólnie wszystko to co kojarzy się ze Świętami. Dodatkowo, jeśli osoba ma dziecko dokładamy coś dla niego. Oczywiście można dorzucić przydasiowe rzeczy oraz kosmetyki, słodycze, kawy, herbaty, co tylko zapragniecie. 

W wymiance mogą brać osoby zajmujące się rękodziełem ,ale nie tylko. Prezenty mogą być też kupione. 
Wysyłka raczej na terenie Polski, jeśli ktoś jest z zagranicy to proszę dać znać, tak samo osoba której pasuje wysyłka za granicę. 

Co myślicie o wymiance? :)
A tutaj kilka pomysłów do wykorzystania :)
Inspiracje z internetu 






Moje aniołki






25 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie wezmę udział :)
    mail: justyna.kostek9@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje za zaproszenie.
    Bardzo fajny temat wymianki, ale nie wiem czy ktoś bedzie chetny na wysylke za granicę :-( . Ja w tym roku niestety bede poza domem rodzinnym w świeta, sama na obczyźnie... wiec moge dla kogoś przygotowac paczuszke zupelnie bezzobowiazujaco nie oczekujac nic w zamian bo wiem że są to koszty wysyłki za granicę.
    No chyba że ktoś chetny sie znajdzie :-) bedzie mi wtedy bardzo miło.
    Mój email: majalena79@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy możne ktoś będzie chętny, dziękuję za zapisanie się :)

      Usuń
  3. ja również się zapisuję :) mój mail akrimdoll@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym się zapisała, ale prowadzę bloga dopiero od 3 miesięcy :-( Szkoda, bo ta wymiana to wspaniały pomysł. Mam nadzieję że jeszcze kiedyś będzie okazja. Pozdrawiam. Anna

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do Twojego komentarza na moim blogu, zgadzam się na te warunki wymiany. Mój mail a_suwaj@poczta.fm. Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to super, że się zdecydowałaś. Dziękuję za zrozumienie, chciałabym żeby wszyscy dostali paczki od swoich par.

      Usuń
  6. Dołączam do zabawy! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. No to ja w ostatniej chwili - zapisuję się bardzo chętnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, zbyt późno tu trafiłam :/ Ale jakby znalazł się jeszcze jakiś "spóźnialski", to ja chętnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lewczuk.karolina@gmail.com

      Usuń
    2. Trochę się spóźniłaś, ale zdążyłaś na losowanie :-) Tak więc, witam cie wśród par wymiankowych :)

      Usuń
  9. O rany rany - zagapiłam sprawę...Musimy się chyba wymienić jeszcze adresami ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę, czekam na mail z adresem od ciebie od 23 listopada ;-)

      Usuń