niedziela, 29 maja 2016

Drugie hobby ;)

Ojj, wkręciłam się po kilku latach przerwy w drugie hobby. Niestety szydełkowanie na razie odstawiłam, dla odnalezionej ponownie miłości swojej młodości, czyli haftu krzyżykowego.  Oto co ostatnio wyhaftowałam.

W trakcje haftowania:

Tak, córkę też zarażam swoim hobby. Ma dwa lata i 5 miesięcy i chciała podkradać moją igłę podczas haftowania, więc dostała swój zestaw. Gotowy zestaw można kupić w sklepie Tiger. Który ma mnóstwo kreatywnych zabawek dla najmłodszych. Oto efekt pracy mojej Amelki. 


I na koniec gotowa lalka. Magic doll. 


1 komentarz:

  1. Czasami trzeba się odciąć i wrócić do starych, sprawdzonych metod. Też tak często robię, dlatego się nie nudzę. Porzuciłam na razie biżuterię na rzecz szydełka ;) Super, że córcia też się wkręca! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń