czwartek, 3 kwietnia 2014

A u mnie już Wielkanocnie ;)

Mam wrażenia jakby dawno mnie tu nie było, a minęło dopiero 1,5 tygodnia. Bardzo pracowity czas dla mnie. 
Dziś możecie zobaczyć przygotowania robótkowe do Wielkanocy. To nie wszystko, ale na dziś wystarczy ;) Jutro relacja z wymianek, w których brałam udział. Dziewczynki wszystkie paczki zostały wysłane wczoraj, mam nadzieję, że szybko będą u Was :-) 

Mały brzdąc mi się przygląda, więc pora kończyć i pobawić się z mała. 
Pozdrowienia dla wszystkich zaglądających.

 Miłego oglądania zdjęć :)











7 komentarzy:

  1. świetne, ja nie mam takich zdolności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja bym chciała umiec robić takie cuda ale jak na razie szydełko to dla mnie czarna magia :(
    Dziekuje za udział w wymiance.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi, I do believe this is an excellent blog. I stumbledupon it ;) I will revisit yet again since i
    have book marked it. Money and freedom is the greatest way to change,
    may you be rich and continue to guide other people.


    Feel free to visit my weblog: google.ca ()

    OdpowiedzUsuń
  4. An interesting discussion is definitely worth comment. I do believe
    that you should publish more on this subject, it might not be a taboo subject but typically folks don't speak about such topics.
    To the next! Cheers!!

    Feel free to surf to my web page child custody
    lawyer (www.google.ca)

    OdpowiedzUsuń