piątek, 14 lutego 2014

Walentynki

Wszystkiego najlepszego dla wszystkich zakochanych.


Mój S. zażyczył sobie Obcego na szydełku na Walentynki. Przeszukałam czeluści internetu nie znajdując ani wzoru, ani nawet zdjęcia wykonanego Obcego przez kogoś innego i tutaj myślałam, że się poddam... Jednak co mi tam coś wymyślę, przeglądając zdjęcia zobaczyłam takie: Alien xenomorph . Postanowiłam trochę uprościć tego mojego obcego, żeby coś było widać i żebym sobie poradziła z szydełkowaniem. Przedstawiam Wam mojego Obcego Xenomorpha w wersji szydełkowej. 



Może nie jest to jakieś cudo, ale mojemu się podoba, więc jest dobrze.
Co do serduszka z postu, postanowiłam zrobić walentynkę z niego, zdjęcie wkleję później ;-)

Trzymajcie się wszyscy ciepło.

All You need is LOVE.

PS. Oto moja własnoręcznie zrobiona Walentynka oraz Walentynkowy manicure.




3 komentarze: